Monday 5 September 2016

Bibimbap Sedap di One Utama

Hai..
Hari ini nak cerita sikit tentang bibimbap.
Aku ni bukanlah fan kpop atau drama korea. Tapi suka la jugak makan makanan korea.

Aku rasa so far, bibimbap yang kena dengan tekak aku ialah bibimbap yang dijual di Food Republic One Utama.

Aku pernah makan bibimbap di Soopong. Tapi, rasanya, aku lebih suke bibimbap di One Utama. Harga pun okay!

Kalau korang nak cuba bibimbap yang sedap, cubala makan di Food Republic One Utama. Aku lupa level berapa. Tapi sama level dengan kedai Big Apple. Masuk masuk je food court tu, terus nampak gerai makanan korea. Ada macam2.

Aku suke Dolsot Bibimbap Daging. Fuh sedap! Nah. Belanja gambar satu.

Sedapnya... Aku ke One Utama pun semata mata nak makan bibimbap ni. Harga pun dalam rm13+ je. Okayla kan.

Kimchi kat sini pun sedap tau. Masa kali pertama aku makan bibimbap, akak yang beratur depan aku tu siap tapau kimchi. Haha time tu aku fikir sedap sangat ke kimchi ni?

Tapi kali ni, aku pun tapau sekali. Satu mangkuk 600g rasanya rm6.50. Sedap wei.

Huhu so kalau korang nak cuba, boleh la ke Food Republic One Utama. Bulgogi dia pun okay jugak. Tapi aku lagi suke bibimbap!

No comments:

Post a Comment